úterý 3. října 2017

Jak zhubnout a nezničit si zdraví

Jistě nejsem jediná, kdo se občas postaví před zrcadlo a řekne si: ''Proboha, měla bys se sebou začít něco dělat!!!''. A přesně tohle jsem si znovu řekla asi před měsícem a začala se znovu snažit něco shodit.

Začala jsem různě po internetu hledat návody, tipy a triky na hubnutí. Vyzkoušela jsem plno metod, na rychlé a účinné hubnutí. Šla jsem z extrému do extrému. To šlo sice znát už během druhého týdne na břichu, které bylo znatelně hubenější, ale bohužel také na psychice, kdy jsem začínala mít špatnou náladu a postupně jsem začala padat do depresí. Měla jsem pořád hlad a neodolatelnou touhu něco sníst. Jenže jsem si řekla, že kazdé sousto přispěje nazpět mému původnímu tělu, které jsem samozřejmě nechtěla. Takže jsem takto pokračovala i třetí týden.

Můj jídelníček byl složen asi takto:

Snídaně:
málá hrst ovesných vloček s 1/4 banánu, lžící chia semínek a 5-ti oříšky nebo jedno vajíčko a čtvrt papriky

Oběd:
jedna malá mrkev a půlka malé petržele ( nebo jiná zelenina v podobném množství ) s hrstkou rýže

Večeře:
rýže se špenátem ( či podobnou zelenou přílohou )

Pití:
ráno káva
2 litry vody
odpoledne káva
minimálně 1 litr vody

Asi jde viděť, že je to naprosto nedostatečný přísun živin, pokud ho opakujete rutinně 3 týdny v kuse ( nedej bože déle ).

Můžu vám říct, že je to jeden z nejhorších způsobů hubnutí který znám. Každopádně jsem měla jasnou vidinu krásného hubeného těla. Během 3 týdnů jsem zhubla o 5 kilo. Byla jsem tak vyčerpaná a věděla jsem, že to takhle dál nepůjde. A tak jsem začala hledat nějaký zdravý způsob jak hubout, hlavně aby to bylo zdravě, nezničila jsem tím sebe a byla konečně spokojená.

Takže tady jsou základní věci, které mi opravdu pomohly a nyní se jich držím.

Jídlo:
6 porcí denně - snídaně, oběd a večere by měli být větší - 'pravidla' pro zdravý styl

pití:
Alespoň 2 litry denně
+ zelený čaj

Cvičení:
Ráno pro nastartování metabolismu pomáhá buď 50 dřepů nebo 50 jumping jacks

Mé oblíbené cvičení, které dělám opravdu každý den - video je v angličtině, ale podle videa se dá orientovat i bez zvuku ( kazdý cvik co dělá počítám na 25+ podle toho jak se na to cítím )

Velmi efektivní je také běh alespoň 3 minuty deně ( nastartuje metabolismus )




Doufám, že vám mé rady alespoň lehce pomohou, určitě mám v plánu sdílet další mé tipy opravdu je jich dost a dokazují, že opravdu nemusíte hubnout drastickou cestou a zničit si při tom zdraví. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat